Ugekurser

Ugekurser på højskole er noget helt specielt

Sommeren på Vrå Højskole er hvert år noget helt særligt. De gamle højskolebygninger, den store have og elevhusene fyldes med glade og spændte kursister, der kommer, fordi de har lyst til at fordybe sig i en historisk ramme.

Mere end 800 kursister svinger hvert år forbi Vrå for at hygge sig sammen – spise god mad, synge fællessang og selvfølgelig lære noget på det kursus, som de har tilmeldt sig.

Netop lysten til at lære er vigtigt for os på Vrå Højskole. Den er sammen med hygge og fællesskab drivkraften bag de mange spændende sommerkurser, vi har samlet.

De fleste kurser starter lørdag eftermiddag og slutter fredag efter morgenmad. Det er ved enkelte kurser muligt at tage to uger i træk, hvis du vil nørde igennem indenfor et område.

Fakta:

• Vrå Højskole ligger i Nordjylland,
  • 15 km fra Vesterhavet, og tæt ved Hjørring, Brønderslev og Aalborg
  • IC-Toget stopper i Vrå, og der er kun 400 m fra stationen til højskolen

Udvalget af sommerkurser forandres hvert år, men som regel finder du kurser med følgende emner:

• Fotografi, både analog og digital
  • Fortælling og forfatterskab
  • Tekstildesign
  • Hundetræning
  • Keramik
  • Malerkunst
  • Smykker
  • Vandrekurser
  • Fordybelseskurser

Vi håber, at vores kurser vil inspirere dig og måske nogle af dine venner, familie og bekendte. Er I flere, der tager afsted sammen, sørger vi for at indkvartere jer sammen – eller tæt ved hinanden. Husk at gøre os opmærksomme på det ved tilmelding.

Billeder fra ugekurserne på højskolen

Her bor vi

Sådan melder du dig til et ugekursus

Du finder en liste over alle vores sommerkurser på siden Kurser på Vrå Højskole . Du tilmelder dig ved at klikke på kurset og udfylde formularen. Du er også velkommen til at sende en mail på info@vraahojskole.dk eller ringe på 9898 1010, så hjælper vi gerne med at udfylde din tilmelding.

Vær opmærksom på, at nogle af vores kurser HURTIGT er udsolgt. Er din drømme-uge fuld belagt, så har du en mulighed for at blive skrevet op på venteliste.