Højskole Pris

Hvad koster det at gå på højskole?

Højskole pris i Vrå er som udgangspunkt 2050,- pr. uges højskoleophold. De fleste højskoler i Danmark har ca. samme prisniveau. (Studieture er inkluderet i prisen hos os)

Pengene dækker kost, logi og de fleste undervisningsmaterialer (hvis du eks. laver enormt meget keramik, betaler du for det ekstra ler du bruger). Og den dækker også adgang til Vrå Idrætscenters Fitness Center og studietur.

Selvom prisen dækker de fleste fornødenheder på højskoleopholdet i Vrå, skal du huske lommepenge til is, øl og den slags.

Forårssemestret starter midt i januar og varer 22 uger til midt i juni. Forårssemestrets højskole pris:  22 x 2050 Kr. = 45.100 Kr.

Efterårssemestret starter midt i august og varer 18 uger til midt i december. Efterårssemestrets højskole pris: 18 x 2050 Kr. = 36.900 Kr.

Det virker måske umiddelbart som mange penge, men man skal huske på alle de udgifter man ellers ville have til mad, offentlig transport, koncerter, toiletpapir, husleje og den slags…

Støtte

Du kan i nogle tilfælde få støtte fra din kommune – kontakt dem gerne for at høre nærmere.

Vrå Højskole kan også indgå som en del af dit STU-forløb (Særlig tilrettelagt uddannelse). Kontakt din vejleder, hvis højskole har din interesse.

Unge under 30, der ikke er kommet i gang med en ungdomsuddannelse, kan evt. kan tage dele af en EGU på Vrå Højskole – kontakt os eller den lokale EGU og UU-vejleder.

Hvis du er i gang med et studie og trænger til et pitstop på højskole, kan du læse mere her.

Ring på 9898 1010 eller skrive en mail til info@vraahojskole.dk – hvis du har spørgsmål.

Højskolen set fra luften
Lærer og elev ved drejeskive

Efterår 2024
Vrå Højskole

Inkl. studietur, materialer
kr 2.050 pr. uge, inkl. kost og logi.
  • 11. august. - 14. december. 2024
  • Pris i alt: 36.900 Kr.
  • Status: Ledige pladser
ledige pladser